Bekijk de vergelijking via het menu

Cases & referenties

Ben je benieuwd hoe klanten van ROVC over onze producten en diensten denken? Hier vind je een overzicht van referenties, interviews en cases.

Ambassadeurstraining helpt klanten fan worden van Eneco

Een service- of installatiemonteur krijgt meer op zijn pad dan alleen technische klussen. Hij wil een cv-ketel repareren, maar ook de klant tevreden houden én de cultuurwaarden van zijn bedrijf uitdragen. Hoe doet hij dat? En hoe zorgt een bedrijf dat klantgerichtheid en merkbeleving een centrale rol krijgen in het opleiden van technici? Voor de Nederlandse energiegigant Eneco is deze vraag momenteel van groot beland.

Bekijk interview

Aviko bij ROVC: ‘veel geleerd, goede docenten, leuke sfeer’

Aviko ontstaat nadat boeren in de Achterhoek de handen ineen slaan en de Aardappelverwerkende Industrie Keppel en Omstreken opzetten. In 1950 verwerkt Aviko 750 kilo per week, inmiddels is dat 50 ton per uur, waarvan zo’n 80% voor de export. Het bedrijf is marktleider in Europa en de nummer 4 in de wereld, mede dankzij de constante kwaliteit. Aviko behoort tot Royal Cosun dat forse investeringen in productinnovatie mogelijk maakt.

Bekijk interview

Babyvoedingproducent profiteert van volwassen opleidingsstrategie

FrieslandCampina Domo ontwikkelt, produceert en verkoopt hoogwaardige zuivelingrediënten voor toepassing in kindervoeding, medische voeding en celvoeding wereldwijd. Gerrie de Rouw, Manager Learning & Development: “Een goede opleiding van onze operators is een basisvoorwaarde voor een gestroomlijnd productieproces. Details maken daarbij het verschil. Op den duur willen we de uitkomsten van onze oorzaakanalyses een-op-een gebruiken voor het optimaliseren van onze opleidingsprogramma’s.”

Bekijk interview

Betere binding tussen McCain en operators

Arjan Dunnewind, production manager: “Bij McCain waren alle functies op de inpakafdeling hetzelfde ingeschaald. Wie een volgende carrièrestap wilde maken ging het proces in, zodat wij onze beste mensen kwijtraakten.

Bekijk interview

Competentiemanagement brengt kennis en kunde scherp in beeld

Drie jaar geleden zette Cargill Cocoa & Chocolate de uitstroom van ervaren monteurs bij zijn Technische Dienst op papier. Het dreigende tekort en de noodzaak tot actie waren overduidelijk. Aan de instroomzijde zijn de inspanningen geïntensiveerd. Voor de doorgroei en -stroom van bestaande medewerkers maakt Cargill inmiddels gebruik van herziene functieprofielen en vakgerichte competentiemetingen.

Bekijk interview
volgende 1 5 6 7 17 volgende

Je chat met:

Chat offline

We zijn momenteel helaas offline.

Chat met ROVC

1 medewerker online >

Jouw waardering is verstuurd. Bedankt! Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.