Klacht indienen
Heb je een klacht over ROVC of over jouw cursus (zowel inhoudelijk, organisatorisch, als facilitair)?
Stuur een mail met je klacht naar ons klantcontactteam via administratie@rovc.nl, zodat we jouw klacht goed kunnen registreren en de voortgang kunnen vastleggen. Wil je aanvullend een telefonische toelichting geven? Bel dan met ons klantcontactteam via 0318 - 698 711. Je klacht wordt direct bij ontvangst in behandeling genomen en we doen ons best om je klacht binnen 10 werkdagen af te handelen.
Ben je niet tevreden met de oplossing, dan kun je terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. Voor meer informatie: degeschillencommissie.nl
Heb je een klacht over de organisatie van je examen of over de afronding van jouw cursus
Stuur een mail met je klacht naar ons examenbureau via info@certech.nl, zodat we jouw klacht goed kunnen registreren en de voortgang kunnen vastleggen. Wil je aanvullend een telefonische toelichting geven? Neem dan contact op met Certech via 0318 - 698 605. Je klacht wordt bij ontvangst direct in behandeling genomen en we doen ons best om je klacht binnen 10 werkdagen af te handelen.
Ben je niet tevreden met de oplossing, dan kun je terecht bij het College van Beroep. Voor meer informatie: www.rovc.nl/examens/certech-examenbureau/
Bedankt voor het melden van jouw klacht!
Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We gaan zorgvuldig met jouw klacht om en we doen ons best om samen tot een oplossing te komen. Voor kwaliteitsverbeteringen leggen wij onze klachten vast in een rapportage wat het meenemen van leerpunten uit klachten en verbetertrajecten mogelijk maakt.