Ben je servicemonteur? Wil je effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze ROVC-training!

Doel

Na afronding van de training De servicemonteur als ambassadeur vervul je de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. Je kunt verbeteringen aandragen in de processen die zich afspelen in en communicatie binnen de relatiedriehoek klant-bedrijf-servicemonteur. Je kunt je inleven in de belangen van de klant en bent daarom beter in staat de klant tevreden te stellen. Bovendien kun je makkelijker omgaan met lastige situaties, doordat je inzicht hebt in de communicatietechnieken die hierbij een rol spelen.

Niveau: Maintain ?
Duur: vanaf 2 dagen op diverse startdata en locaties
Vakgebied: Organisatie & Communicatie
Beoordelingscore: 8 op basis van 19 beoordelingen
Inschrijven Vraag een offerte aan

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Waarom deze training volgen?

  • Speciaal ontwikkeld voor technici
  • Direct toepasbaar in de praktijk
  • Je wordt je bewust van jouw eigen gedrag en rol
  • Je leert omgaan met lastig gedrag
  • MBO-deelkwalificatie
  • Korte theoretische instructies en praktijkopdrachten
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Opbouwen en in stand houden van een goede relatie met jouw klant door goede vragen te stellen en te luisteren
  • Jezelf dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Begrip hebben voor de klant, ook als deze boos is
  • Inzicht krijgen in de grenzen tot waar je toezeggingen kunt doen over o.a. garanties, levertijden en onderhoud
  • Het samenspel met collega’s van o.a. de verkoopafdeling, de planning, het magazijn, etc.
  • Gevoel voor serviceverlening en de adviserende rol
  • Een sterkte/zwakte-analyse van uw klantenservice, waarbij gebruik wordt gemaakt van een vaardigheidsmeter

Leren doe je in de praktijk! Daarom worden tijdens de praktijkopdrachten lastige praktijksituaties nagebootst.

Startdatum Locatie Aantal bijeenkomsten Prijs
woensdag 7 maart 2018 Rooster Ede 2 dagen € 820,00 Inschrijven
maandag 28 mei 2018 Rooster Ede 2 dagen € 820,00 Inschrijven
dinsdag 25 september 2018 Rooster Ede 2 dagen € 820,00 Inschrijven
dinsdag 27 november 2018 Rooster Ede 2 dagen € 820,00 Inschrijven
vrijdag 2 februari 2018 Rooster Rotterdam 2 dagen € 820,00 Inschrijven
vrijdag 5 oktober 2018 Rooster Rotterdam 2 dagen € 820,00 Inschrijven

Al onze prijzen zijn excl. btw

Liever een andere leslocatie of startdatum? Laat het ons weten!

Liever incompany of maatwerk? Vraag een offerte aan


Voor deze prijzen krijg je all-in service, waaronder:

Geen verborgen kosten

Catering & lesmateriaal

Lesmateriaal en catering, bestaande uit koffie/thee en lunch of diner, zijn altijd inbegrepen. Je komt dus niet voor onverwachte kosten te staan.

Praktijk

Praktijkoefening

Opleiden vanuit de praktijk staat centraal. De docent komt uit het werkveld en gebruikt veel praktijkcases. Het oefenen van vaardigheden voer je uit op echte installaties in ons uitgebreide practicum of op de eigen locatie.

Docenten uit het werkveld

Keuze & kwaliteit

Kies uit meer dan 160 opleidingen, cursussen en trainingen, 45 locaties en diverse startdata of geef jouw wensen hiervoor aan. Je profiteert altijd van de vertrouwde ROVC-kwaliteit met focus op service en praktijk!

Gedurende de gehele cursus wordt je getoetst of je actief deelneemt en of je de geleerde vaardigheden op de juiste manier toepast in de praktijk. Bij een positief eindresultaat ontvang je een bedrijfserkend certificaat.  

CerTech 
Voor de organisatie van onze eindtoetsen werkt ROVC samen met CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, verantwoordelijk voor de ontwikkeling, organisatie en het afnemen van examens en toetsen. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd. Het gaat hierbij met name om examens en toetsen gericht op techniek, veiligheid, beveiliging en organisatie & communicatie. Heb je vragen over examens? Of ben je op zoek naar een partner om examens te laten organiseren? Bel CerTech op 0318 – 698 605 of kijk op www.certech.nl

Voor wie?

Ben je servicemonteur en wil je effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor jou. Je wordt opgeleid op het niveau Maintain.

Waarom deze training volgen?

  • Speciaal ontwikkeld voor technici
  • Direct toepasbaar in de praktijk
  • Je wordt je bewust van jouw eigen gedrag en rol
  • Je leert omgaan met lastig gedrag
  • MBO-deelkwalificatie

Beoordelingsscore

8

Gebaseerd op basis van 19 beoordelingen

Ervaringen

Zeer goed en lerzaam

Steven de Kloe, dinsdag 15 maart 2016 10
Studieadvies nodig? 0318 - 698 697