De TechBarometer 2023: het trendrapport van technisch Nederland. Download hem hier
Bekijk de vergelijking via het menu

Onze service

ROVC heeft service hoog in het vaandel staan. Wij gaan voor persoonlijke betrokkenheid en communicatie en flexibiliteit als het gaat om opleiden op een manier zoals jij dat wenst.

Service – met een hoofdletter S

Uitstekende service… Bestaat dat tegenwoordig nog? Ja. Bij ROVC wel. Dat merk je aan de persoonlijke betrokkenheid die ROVC heeft bij de mensen en organisaties die ons inschakelen én de mensen en organisaties met wie wij samenwerken. Dat merk je ook aan de manier waarop wij ons bedrijf organiseren. Aan de manier waarop wij met jou communiceren: helder en concreet. Maar bovenal merk je dat aan de flexibiteit die ROVC biedt als het gaat om opleiden op een manier zoals je dat wenst. Kortom: Service, met een hoofdletter S.

Aanbod en planning op basis van jouw behoefte

Een cursus volgen kan altijd en overal. Overdag of ’s avonds. Door heel Nederland of op jouw eigen bedrijf. Er is vanzelfsprekend een standaardplanning. Staat de door jou gewenste cursuslocatie of startdatum er echter niet bij, dan kun je een planningsverzoek indienen. Wij proberen jouw specifieke wensen dan op te nemen in onze planning.

Eén aanspreekpunt

Wil je een opleiding compleet op maat van jouw bedrijf, dan kies je voor een incompanytraject. De gehele planning en organisatie van jouw opdracht is van A tot Z in handen van jouw persoonlijke klantbeheerder, die één en ander in nauw overleg met je oppakt. Eén aanspreekpunt, die weet van ‘de hoed en de rand’ als het gaat om jouw zaak!

Persoonlijke communicatie

Alle communicatie rond een inschrijving verloopt volledig geautomatiseerd. Zo garanderen wij snelheid en worden fouten voorkomen. Maar de communicatie? Die blijft persoonlijk. Heb je vragen over planning? Wil je een persoonlijk studieadvies? Of advies over opleiden, veilig werken of rendementsverbeteringen? Dan bereik je ons op de manier die je wenst. Telefonisch, via e-mail of bij jou of ons op kantoor. Ook via sociale media als Twitter, Facebook, YouTube en LinkedIn is ROVC bereikbaar.

Tips en tools op de website

Als klant heb je de beschikking over MijnROVC: het gratis internetportaal, waarin je alle informatie vindt over de cursussen die jij of jouw medewerkers bij ROVC volgen of gevolgd hebben. Ook kun je hier lesmateriaal downloaden, jouw cijfers en presentie inzien en gebruikmaken van slimme tools. Op onze website vind je verschillende 10 vragen testen. Daarmee kun je snel zien welke cursus je kunt volgen. Ten slotte kun je op de website diverse whitepapers en publicaties downloaden.

Nieuwsbrief

Wil je gratis tips, artikelen en updates over opleiden ontvangen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

ROVC probeert haar dienstverlening continu te verbeteren en uit te breiden. Heb je ideeën voor mogelijke verbeteringen of toevoegingen? Laat het ons weten via het contactformulier!

ROVC gebruikt cookies op haar website. Door het plaatsen van deze cookies kunnen we onder andere het bezoekersgedrag analyseren. Met deze data maken we de site gebruiksvriendelijker. Ook kunnen we de cookies gebruiken voor social media en zorgen we dat je relevante advertenties en informatie te zien krijgt wanneer je gebruik maakt van de ROVC-website.

Meer informatie over de cookies en privacy vind je in ons privacy statement en cookiestatement. Als je gebruik blijft maken van deze website, ga je akkoord met de cookies en het verwerken van op deze wijze verkregen persoonsgegevens.

Terug naar vorige

Pas de cookie instellingen aan naar jouw voorkeur.

Je chat met:

Chat offline

We zijn momenteel helaas offline.

Chat met ROVC

1 medewerker online >

Jouw waardering is verstuurd. Bedankt! Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.